19 Augusti

 
Finaste lilla killen påväg hem från dagis tidigare idag 
Idag var det första riktiga dagen på dagis för lilleman och det hade gått så bra, underbart! Tankarna var inte hela tiden på jobbet om jag säger så, men det kommer nog bli lättare att kunna slappna av när det blivit en del av vardagen och när alla bitar fallit på plats. Just nu är den här mamman så himla splittrad, på alla plan, så det är svårt att kunna fokusera. Men jag försöker och det är huvudsaken. Så länge som jag har lillprinsen vid min sida, klarar jag allt. Inga tvivel. 
 
Nu ska vi strax äta middag, fläskfilégryta med potatisgratäng. Lyx! Ikväll när Elvin åker till pappa ska jag ta mig ett långt varmt bad och bara vara. Välbehövligt. 
 
Hoppas allt är bra med er! Kramar
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0