22 Augusti

 
Godmorgon torsdag! Jag har sovit som en kratta inatt. Jag har fått tillbaka min ischias som jag hade under graviditeten, det gör så himla ont. Och att jag sover i en värdelös säng gör inte saken bättre heller, knappt så jag tar mig upp på mornarna. Får prova sova i bäddsoffan inatt, förhoppningsvis går det bättre. 
 
Nu ska jag ringa några viktiga samtal och sedan hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet. Det var verkligen hur längesen som helst som jag var dit, så det ska bli riktigt skönt. Kan tänka mig att det blir ett ganska lugnt pass idag om min rygg ska orka, men rätt vad det är så känner jag inget alls. Hoppas på det sistnämnda!
 
Hoppas ni får en fin dag. Kramar till er ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0