23 Augusti

 
Välkommen fredag ♥ Idag var dagis stängt så lilleman fick leka med sin fina morbror medan jag jobbade, tack älskade storebror för hjälpen! När jag hämtade honom sträckte han direkt fram armarna och ville komma upp i min famn, sedan släppte han aldrig taget utan höll i mig hårt. Inget slår den känslan. Äntligen får jag pussa & krama på min lilla prins, som jag saknat honom. Just nu ligger han och tar sin eftermiddagsvila så jag passar på att sitta här en stund. Gruvar mig för att skiljas från honom om några timmar igen. Det är det svåraste, att inte få vara i hans närhet varenda minut. Men vi ses på söndag igen. Längtar redan.
 
Jag känner mig helt borta i både kropp och knopp.  Min ischias är inte att leka med och en rejäl förkyldning är på gång, lagomt till jobbarhelgen. Förhoppningsvis fortsätter det bara med lite halsont. Så denna fredagkväll blir väldigt lugn, ska knapra halstabletter och ligga på soffan. Lagomt. Visst är det roligt att läsa min blogg nu för tiden? Bara grått.  Men livet är inte så roligt just nu, därav min tråkiga uppdatering. Jag hoppas att jag går mot ljusare tider nu, för jag behöver det verkligen. 
 
Nu ska jag vänta på att lillprinsen ska vakna så vi kan mysa. Varma kramar till er ♥
 
Mamma's busunge!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0