26 Augusti

 
Hej på er mitt i måndagen! Imorse var det första gången som jag lämnade Elvin på dagis och for direkt på jobbet, måste erkänna att jag var lite smått nervös och klev upp tidigare än vad jag hade behövt. Hihi. Men det gick så bra! När jag skulle hämta honom blev han så glad och vinkade hejvilt till dagisfröknarna när vi skulle fara. Min lilla goding.
 
Idag är det första dagen med så lite kolhydrater som möjligt och jag känner redan hur mycket bättre jag mår. Har bestämt att träningskläderna ska på efter middagen och träning utomhus står på schemat. Jag ska köpa ett årskort på gymmet imorgon, så jag vilar därifrån idag. Lite onödigt att betala för en gång när jag kommer ha tillgång varenda dag till det framöver. Nu känns det som att jag är på banan igen. Så kul också att min kära Malin är med på att börja träna igen, vi höll ju igång riktigt ordentligt där ett tag och nu har vi båda haft ett uppehåll för länge så nu är det dags. Mycket roligare att ha någon att träna med, man blir så mycket mer taggad på att kämpa vidare när det går tungt. 
 
Nu ska jag busa med vildingen som kör runt med sin bobby car i en väldigt hög fart!
Kram på er ♥
 
I can do this
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0