29 Augusti

 
Idag är jag ledig så Elvin är hemma från dagis, så mysigt att få rå om varandra såhär mitt i veckan ♥ Det är verkligen något som jag älskar med mitt jobb, att man är ledig lite nu och då och även jobbar kvällar så man har tid för annat i princip hela dagen. Härligt!
 
Det känns på något sätt som att allting börjar falla på plats. Jag har fixat allting inför flytten, så nu väntar jag bara på att få tillgång till den. Om två veckor ska den besiktas och efter det påbörjas renoveringen. Det känns så bra att den ska helrenoveras. Alla golv ska bytas och alla tapeter ska bytas. Det blir som en helt ny lägenhet. Det är så nära nu, tills jag får något eget och det gör allt som är jobbigt lite lättare. Jag har bott hos mamma, älskade mamma, hela sommaren och även om det är guld värt att få bo här så längtar jag väldigt mycket. Det ska bli så kul att få göra det till mitt eget. Har till och med gjort egna tavlor. Hihi.
 
Nu vaknar lilla prinsen från sin vila, så nu ska vi mysa innan jag ska på gymmet med Malin. Kram på er!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0