3 Augusti

 
Hej alla fina ♥ Här ekar det tomt. Ibland blir det bara så. Såhär lång bloggpaus har jag nog aldrig haft, välbehövligt men oj vad det har kliat i fingrarna många gånger. Att skriva har alltid varit en stor hjälp för mig när jag inte mått bra, men nu har det varit så fullt upp med annat så jag har varken haft tiden eller orken till att sätta mig ned vid datorn.
 
Livet rullar på. Inte i sin vanliga ordning men ganska så. Jag jobbar i princip varje dag och även om mina ögon många gånger står i kors (Elvin har börjat vakna runt 5 varje morgon) så går det jättebra. Inte så konstigt att man trivs på jobbet när man är omringad av härliga människor som alltid får en att skratta.
 
Lilla prinsen växer så det knakar. Var tar tiden vägen!? Han var ju så liten nyss och nu springer han omkring som en liten vilding och river allt han får framför sig. Hihi. Oj vad jag älskar den lilla människan. Om han bara visste hur mycket han gör för mig, genom att bara finnas. Det är så fantastiskt att få se honom växa & utvecklas, dom små och stora framstegen som han gör. Det är stort och jag älskar att få spendera varenda minut med honom. Meningen med livet, helt klart.
 
Nu ska jag återgå till lördagsmyset. Lite chips & dricka, så gott. Elvin har lagt sig för natten och jag tror inte det dröjer länge förrän jag också hoppar i säng. Jag hoppas att allt är bra med er! Kram
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0