30 Augusti

 
Välkommen fredag ♥ Nu på förmiddagen har jag och lilla prinsen varit ute på en lång promenad med min kära storebror. Han kom precis förbi när vi var påväg ut så han hakade på, mycket trevligt! Jag powerwalkade med Elvin i vagnen och Marcus cyklade bredvid. Hann ta ett och annat löpsteg under dom två timmarna och det kändes så lätt just idag. Längtar tills jag kan springa på löpbandet igen. Mitt mål är att springa en mil utan problem, som förut.
 
Elvin har precis somnat och jag ska hoppa in i duschen. Börjar jobba halv fyra idag och sedan jobbar jag hela helgen. Fina mamma/mormor ska vara barnvakt i helgen, guld värt! Önskar dock att jag var ledig så jag fick spendera all tid med lillfisen, men det funkar ju inte riktigt så. Får ta vara på dom timmarna som jag är ledig.
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du på ett boende eller hemtjänsten?

Svar: Jobbar på ett äldreboende!
Sara Bäckman

2013-08-30 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0