Nytt till barnrummet

 
Jag klickade just hem detta från Jollyroom till min lilla skatt. Dom har så mycket fint! ♥ Märks det att den här mamman gillar ugglor? Hihi. Korgen är från samma märke som dagisväskan, Skip Hop. Fisher-Price valpen har jag velat köpa till Elvin väldigt länge, men alltid tyckt att den varit för dyr. Nu var det rabatt på den så jag passade på.
 
 
 
 
 
Fisher-Price Valp Dance & Play blir barnets bästa vän med sina välbekanta sånger som uppmuntrar den till att dansa och sjunga. 25 olika sånger och fraser som hjälper barnet att lära sig om alfabet, siffror, kroppsdelar, hälsningsfraser och handlingar (på svenska). Valpen är flexibel och kan klappa händerna, röra kroppen från sida till sida och lyfta på öronen. Kommer absolut bli en favorit här hemma, Elvin älskar verkligen att dansa och sjunga! ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0