10 Februari

Hej söndag ♥ Dagen startade med sovmorgon för min del och det var så skönt att vakna upp och känna sig utvilad! Jag är i vanliga fall väldigt lättväckt men imorse vaknade jag inte av att mina två hjärtan busade på nedervåningen så jag lyckades sova till halv tio, underbart! Vi myste alla tre i sängen innan vi klev upp och åt en god frukost tillsammans. Älskar dessa dagar!
 
Efter lunch tog jag mig en lång promenad och nu har vi precis kommit hem från stan. Vi handlade lite gott till ikväll, bingolotter och hämtade hem vårat kött från mamma's frys. Älskar verkligen att vi alltid har kött hemma, vi äter något slags kött varenda dag och det är super! Ikväll ska vi äta en god stek i ugn och innan tog vi undan lite kött och kokade potatis så Elvin fick till middag. Så himla kul att han tycker om precis all mat. Har aldrig sett honom spotta ut något, så fantastiskt.
 
Ikväll ska vi spela bingolotto för första gången, hör och häpna! Förra ägarna av vårat hus ska vara med och kan vinna en massa pengar, så självklart kommer vi sitta bänkade framför tvn och heja på på dom, lycka till nu Jessica och Jonathan.
 
Söndagskramar till er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0