18 Februari

Godmorgon ♥ Här hemma har vi en liten kille som både håller på att få tänder och blivit förkyld. Han biter på allt som kommer i sin väg, dregglar, snorar och hostar. Stackars liten. Så jobbigt att se honom ha ont och inte må bra. Förhoppningsvis vill dom små grynen komma upp snart och förkyldningen ger sig av.
 
Jag tror att vi kommer starta den här veckan väldigt lugnt, bara ha en riktig mysdag inomhus. Kanske tar vi en promenad med vagnen senare så vi får oss lite frisk luft. Annars ska jag ut och träna själv när pappan kommer hem från jobbet. Nu börjar det ju bli så milt ute så nu kan man ju faktiskt springa ute också. Härligt!
 
Vår lilla skatt har ju hunnit bli hela åtta månader också och jag kom på att jag inte skrivit ett inlägg om det, så det ska jag ta tag i under den här dagen/kvällen. Han har verkligen blivit så himla stor och utvecklats så himla mycket, jag hinner inte alls med. Nu är det full fart hela tiden och det är så kul att se. Han är så duktig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0