21 Februari

Godmorgon torsdag ♥ Här är det en väldigt trött mamma som skriver, slurpar i mig massor med kaffe i hopp om att bli lite piggare så jag orkar dagen. Har kommit in i period där jag inte mår så bra, vilket resulterar i att jag är konstant trött och slö. Skulle kunna somna ungefär var som helst, när som helst. Elvin har börjat sova så dåligt om nätterna, han är fortfarande snorig och jag kan tänka mig att det gör väldigt ont i hans mun för tänderna kommer upp mer och mer. Stackars liten. Men på dagarna är han hur pigg som helst, trots att han sover lite om nätterna. Våran glada lilla kille. Ett riktigt charmtroll är han. Men hur som, jag ska försöka vila idag när Elvin gör det. Även om jag har mycket att göra. Det ser ut som kaos här hemma och även det ett bevis på att jag inte mår riktigt hundra. Jag är en sån som måste ha välstädat hela tiden annars kryper ångesten fram. Inte en pinal får ligga framme. Men jag har faktiskt blivit lite bättre när det gäller det sedan vi fick barn, nu får det ligga leksaker över hela golvet och disken kan jag plocka undan lite senare, men om det är stökigt och smutsigt för länge, får jag nästan lite panik. Jobbigt det där.
 
Idag fyller min fina mamma år (grattis!!) så ikväll ska vi dit, äta middag och fira henne. Blir mysigt! Älskade farmor och farfar ska också komma. Älskar när hela familjen samlas. Dom är verkligen allt för mig.
 
Nu tror jag minsann att jag och Elvin ska lägga oss och vila en stund så vi orkar med dagen. Kram på er!
 
 
Kommentarer
Postat av: mamma

Tack :) åååå mormors älskling <3

2013-02-21 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0