24 Februari

En liten kille som inte alls ville sova igår kväll, mycket roligare att leka såklart

 
Godmorgon söndag och alla fina läsare ♥ Helgerna bara flyger iväg och den här helgen har vi faktiskt inte gjort speciellt mycket, men trots det så är den redan snart förbi. Elvin är fortfarande inte kry, dock så har han mindre ont i munnen men snorar fortfarande. Mest är det på nätterna. Jag kan vakna av att han panikgråter och bara vill komma upp i famnen, antar att det är jättejobbigt för honom att andas när han ligger ned, så fort han kommer upp blir det bättre. Stackars liten. Och så två tänder som är påväg upp också. Hans första små risgryn. Ser så sött ut när han ler och dom sticker fram.
 
Dagens planer är inte många. Jag hoppas att solen tittar fram efter lunch för då ska jag gå en lång promenad medan mina hjärtan vilar. Även om jag inte alls tycker om när någon är sjuk så är det himla härligt att bara vara hemma med mina pojkar och mysa. Annars är det full rulle som gäller hela tiden, så det gäller att passa på. Hihi.
 
Nu ska jag dricka upp morgonkaffet och busa med lillprinsen som sitter här bredvid mig och inte alls vill sitta stilla. Hoppas ni får en fin dag! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0