27 Februari

 
Godmorgon onsdag ♥ Idag är det full rulle som gäller hela dagen. Jag har massor som ska göras. Jag ska börja med att städa, här hemma ser det lite ut som ett bombnedslag. Torsdag har ju alltid varit veckans städdag men eftersom vi får besök av Elvin's farmor imorgon så tar vi städningen idag istället. Vi ska försöka hinna med en promenad. Jag måste ringa min chef och säga upp motorvärmaren som jag har på jobbet. Inte så roligt att stå och betala något som jag inte använder. Jag tog den när vi hade våran förra bil, men nu har vi diesel värmare så nu behövs den inte. Och så ska jag även ringa och boka en tid för klippning och färgning av mitt hår. Det börjar vara ett tag sedan nu! Tror jag var på salong någon vecka innan Elvin föddes, sedan dess har jag färgat håret själv någon gång och så har en vän till mig klippt mig. Men nu tänker jag verkligen unna mig ett besök på frisörsalong. Det är så avslappnande och härligt. Jag har alltid klippt mig på samma ställe, men nu har en barndomsvän till mig öppnat eget så denna gång ska jag prova att gå till henne. Så kul!
 
Nu måste jag nog sätta igång så jag hinner med allt som jag planerat idag. Kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0