6 Februari

Goddag ♥ Sitter och lyssnar på Zara Larsson - Uncover och jag ryser. Hon sjunger så fruktansvärt vackert och texten är så fruktansvärt fin. Jag älskar känslan när man känner så starkt för en låt. Den går att lyssna på om och om igen och man vill bara lyssna ytterligare en gång. Det är verkligen en låt som går rakt in i hjärtat!
 
Nu på förmiddagen har jag och Elvin hunnit vara en sväng på mitt jobb och hälsat på. Jag har skrivit upp alla helger som jag tagit på mig fram till Juni, planerat in en inskolningsdag nu i slutet på denna månad och bestämt när jag kommer börja jobba igen. Efter midsommar börjar jag om på riktigt och det känns himla bra. Då får jag hela Juni ledigt också och så har jag ju även semester i sommar, så det blir verkligen en mjukstart! Skönt.
 
Och nu då? Jag tror vi klär på oss och går på en promenad. Det är skönt ute och jag känner mig riktigt seg, så lite frisk luft gör nog susen!
 
Kram på er
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0