Bästa som finns

Jag har en riktigt härlig känsla i kroppen ikväll! ♥ Vid halv fem när min fina kom hem från jobbet åkte jag in på gymmet och tränade en timme. Hade bokat bandet så det blev konditionsträning idag. Underbart! Orkade jogga så mycket längre än förra gången och det är mitt mål, att öka för varenda gång jag är där. Hitills har det gått jättebra. 
 


 
Något jag verkligen ska unna mig är ett par nya träningsskor och nya träningskläder. Jag tränar varenda dag och brinner verkligen för att träna, men har aldrig köpt mig ett par fina träningskläder.  Mina inneskor som jag tränar i på gymmet fick jag av pappa för många år sedan, dom är långt ifrån välanvända och ser nästan nya ut, så nya såna får vänta ett tag till. Men jag har ju mina easytone som jag promenerar/springer i ute och dom börjar vara väldigt slitna, så när det blir barmark ute ska jag köpa nya. Sitter och spanar just nu på internet och det finns så mycket fint!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0