En sak bort, två saker fram

 
 
Såhär har vår dag sett ut, jag har försökt städa medan Elvin rivit ut alla möjliga saker. Leksakslådan, ljuslyktor, ljusstakar. Behöver jag säga att det inte är städat klart ännu? Hihi. Sötfisen
 


Nu vilar han så jag passar på att sätta mig ned en stund och hämta andan. Han är verkligen mer vild än tam vårat lilla hjärta, det är ju faktiskt bara ett träningspass att leka med honom varenda dag. Och busig är han. Han vet att han inte får vara och dra i elementet som inte riktigt sitter fast i vardagsrummet, så han tittar sig alltid omkring innan han rör vid det för att se om vi kollar på honom. Och så drar han i det och skrattar.
 
Men vi har inte bara städat och busat idag, vi har även myst i massor och jag har dansat bort min träningsvärk. Zumba är verkligen så kul. Så himla rolig träning, det borde ni testa! En som håller i zumba här i Lycksele har spelat in en video där hon kör ett helt pass, perfekt för dom som inte vill träna i grupp utan dansa själv hemma. Om ni söker på ''Linda Edler''  på youtube så kommer det upp en video som heter ''Zumba class for beginners" och det är den.
 
Nu ska jag strax påbörja middagen så den är färdig när min fina kommer hem från jobbet. Ikväll skulle jag och Malin farit på badhuset, gymmat och simmat men hon har blivit sjuk så jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra ännu. Kanske far jag ändå. Skulle vara riktigt skönt och nu har jag ju varit inställd på det sedan igår. Jag får se!
 
Ringde förresten och bokade tid för klippning och färgning av mitt hår idag. Så härligt att ha det gjort. Nästa fredag på förmiddagen fick jag en tid, jag längtar verkligen. Ska bli riktigt skönt att få bli ompysslad en stund och bli fräsch i håret. Just nu ser jag inte klok ut. En riktig riskvast i håret.
 
Nu måste jag göra middag. Kram på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0