Mysmornar


Godmorgon måndag! ♥ Vilken underbar känsla det är att vakna upp utvilad och inse att man fått sova heeela natten utan att vakna en endaste gång. Min fina tog lillprinsen inatt när han vaknade till lite och jag märkte inte ens att han lät. Så trött var jag. Det är fortfarande sjukstuga här hemma, Elvin är bara pyttelite snorig men Peder ligger i feber och hostar. Jag har ännu inte börjat känna av något så jag hoppas att jag slipper undan denna gång, bara att hålla tummarna. Peppar, peppar!
 
Jag har verkligen blivit en morgonmänniska sedan vi fick Elvin. Det är ju helt underbart att kliva upp tidigt. Mysmornar och känna att man inte sover bort hela dagarna utan hinner med något. Det var verkligen något jag gjorde innan vi bildade familj, varje ledig dag sov jag i stort sett hela dagen. Och nu måste jag faktiskt erkänna att jag gruvar mig lite för att vardagen ska dra igång på riktigt. Det är ju så mysigt att bara vara hemma och ta dagarna som dom kommer. Kunna göra vad man vill, när man vill. Mysa och busa dagarna i ända. Så nu tar jag verkligen vara på varenda minut. Tiden går alldeles för snabbt.
 
Jag sitter och läser lite träningsbloggar och blir så sugen på att röra på mig! Tror jag ska smita iväg en stund på gymmet efter lunch så får sjuklingarna här hemma lite egentid. Men det är ju så himla fint väder ute nu också, solen skiner och det är inte många grader kallt så jag skulle vilja gå en promenad också. Beslutsångest. Hihi. Får se om det kanske blir både och.

Hoppas ni får en fin start på veckan. Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0