Strålande sol


Vilken lycka man känner när man vaknar upp till plusgrader och solen lyser in genom fönstret
♥ Jag älskar att våren är på ingång, jag blir verkligen full av energi när det är såhär ljust och fint ute. Så idag passade vi på och tog oss en lång promenad. En hel mil blev det och Elvin sov under hela promenaden. Det var ju premiären för honom i hans sittdel också, antar att den fick godkänt eftersom han sov så bra. Hihi.
 
Jag var ju på gymmet igår och idag har jag haft sådan träningsvärk så jag knappt kunnat röra mig. Skönt! Imorgon ska jag och Malin först gymma och sedan simma, det ska bli himla härligt. Verkligen en helkväll bara för mig själv! Egentid är viktigt.
 
Nu ska jag mysa ned mig bredvid mina hjärtan. Hoppas ni haft en fin dag! Kram på er
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0