Tatuering

Något jag verkligen älskar är tatueringar, det är så himla snyggt ♥ Jag har fyra stycken och nu har jag beställt ytterligare en tid i Juni. Den här gången ska jag påbörja en sleeve på min arm och denna gång blir det inte något som betyder något speciellt, utan något som jag tycker är så fint. Men jag googlade på en av sakerna jag vill göra och det betydde ''en ny början, en ny start'' och det kan man ju verkligen säga stämmer in på mig. Jag tänker belöna mig själv med denna tatuering efter att vågen nu visar -30 kilo. Det känner jag att jag är värd. Jag har verkligen kämpat, ännu är jag inte färdig, men jag har gjort en riktigt tuff resa.
 
Jag kommer såklart lägga upp en bild här så fort den är klar. Vill inte visa för mycket av vad jag tänkt mig, men här kommer en liten ledtråd. Hihi.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0