Underbara onsdag

 
Godkväll kära läsare ♥ Jag har precis kommit hem från badhuset. Jag bestämde mig i sista sekund för att fara ändå, vilket jag inte ångrar alls. Det är alltid som jobbigast att byta om och ta sig iväg, när man väl är där och efteråt känns det ju helt fantastiskt. Inget klår den känslan. Vi gymmade först en timme, jag gick på trappmaskinen en halvtimme och körde sedan styrka en halvtimme. Sedan bytte vi om till badkläder och simmade. Det var så härligt och avslappnande att vara i vattnet. Jag hade sån träningsvärk innan gymmet men nu är den som bortblåst. Nu känner jag mig helt slut på, det blev hela 3 träningspass idag. Har verkligen inte hänt på länge! Dansat zumba, gymmat och simmat. Det går verkligen bra för mig nu och jag är så glad över att det går åt rätt håll. Att jag mår bra och aldrig tappar viljan, att jag orkar.
 
Jag tror minsann att vi strax ska krypa isäng. Känns som att jag kommer somna direkt jag lägger mig ned. Mina två hjärtan har varit i Tuvträsk ikväll och hälsat på en kompis till Peder, han hade varit så glad hela tiden och skrattat. Sånt känns så fruktansvärt bra i hjärtat. Speciellt när man är en sån som har lite svårt för att slappna av när han inte är bredvid mig. När försvinner den känslan tro? Aldrig? Jag vet ju att Peder är världens bästa pappa och jag tvivlar inte en sekund på att han gör allt minst lika bra som jag, men det känns ändå som att jag har svårt för att släppa tankarna på Elvin när jag är ifrån honom. Dock så är det väldigt bra träning och väldigt nyttigt för både mig och honom. Igår blev han jätteledsen när Peder höll i Oliver och ville till honom. Pappas pojke, helt klart. Hihi. Och nu skriver jag det igen, egentid är så himla viktigt. Jag känner ju verkligen hur mycket jag behöver det när jag väl tar mig tiden för det. Att bara få vara själv en liten stund. Att bara vara Sara.
 
Nu måste jag nog börja avrunda här för jag skulle kunna skriva en hel novell känns det som.
Kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0