Zumba

 
Medan Elvin vilade ute på altanen så tog jag mig igenom ett svettigt, jobbigt men roligt zumbapass. 40 minuter och nu är jag helt slut på. Som det ska vara! Underbar känsla. Lilleman sover fortfarande, märks att han trivs ute i friska luften för han sover alltid så bra i vagnen.
 
Ikväll är det hockey som gäller här hemma och jag som inte är speciellt intresserad av det funderar på att ta mig en powerwalk. Efter att Elvin somnat. På kvällen är det lättast att ta bilen in till stan och gå där, för promenadvägen som går in till Lycksele härifrån är alldeles kolsvart när det blir mörkt. Och jag som är mörkrädd. Hihi. Brukar visserligen gå med pannlampan som min fina fick i julklapp, men mycket roligare att gå där det finns lampor.
 
Nu ska jag försöka komma på något smarrigt att laga till middag! Kram på er
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0