Formeli.se

Jag beställde en tavla för snart en månad sedan från Formeli.se. En tavla med en bild på Elvin, hans födelsedatum, födelsevikt, födelselängd, födelseår och klockslag vid födseln. Jag ville ha en traktor eller en bil med på bilden också, men fick en stjärna istället. Så jag mailade och skrev att tavlan inte såg ut som jag ville ha den och får som svar att hon ska skicka en ny, utan extra kostnad eftersom trycket blev fel. Det tog två dagar att få den första tavlan så jag tänkte att en ny kommer också komma lika snabbt, men så fel jag hade. Nu har det snart gått 3 veckor sedan hon skrev att en ny skulle skickas och jag har inte fått den än, men fakturan är betald.
 
Jag blir såklart jättebesviken. Inte bara över att det tagit så lång tid, utan även för att jag inte fått något svar på mina två mail + kommentarer jag skrivit på hennes blogg och instagram. Jag har full förståelse för att hon har haft mycket kring jul/nyår och att hon kanske inte mått så bra på grund av graviditeten, men ett svar tyckte jag iallafall att jag kunnat få. Bara fått veta att hon inte glömt bort att hon skulle skicka en ny eller att den är påväg.
 
När jag skrev här på bloggen att beställningen hade blivit fel fick jag en kommentar av en tjej som varit med om något liknande och för henne tog det 3 månader innan hon fick en ny. 3 månader!? Det är ju inte alls rätt! Så jag hoppas verkligen att jag får svar på mina mail snart eller att den kommer med posten vilken dag som helst. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Ska kolla om det finns något nummer så man kan ringa henne.
 
Kommentarer
Postat av: Sofie Larsson

Det var jag som skrev om att det tog 3 månader, trots att jag skickat massa mail och skrivit på bloggen och gjort precis som du skrev. Jag hoppas du slipper vänta 3 månader och att den dyker upp snart. Kan tillägga att hon är riktigt seg på att svara på mail, men tids nog får du ett svar.

2013-01-09 @ 18:32:20
Postat av: Bella - Levis mamma

Gud vad dåligt, ett litet svar tycker jag faktiskt inte är för mycket begärt. Det är ju lixom hennes jobb, tycker hon prioriterar konstigt. Läste igår senaste på instagram att de var någon mer tjej som hade skickat mejl men inte fått svar, jag tycker det är dåligt. Jag hade tänkt att beställa där ifrån men kanske väljer en annan sida typ amdesign.se.

2013-01-10 @ 20:20:28
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0