Dagens träning


Ikväll har jag varit på gymmet och tränat, så härligt! Hade bokat bandet så jag gick och joggade om vartannat. Även om jag önskar att jag hade bättre kondition, så är jag stolt över hur mycket jag faktiskt orkar. Det blir bara bättre och bättre. Och det är ju såklart mitt mål. Att hela tiden öka och orka lite mer än jag gjorde tidigare.

Något som jag verkligen inte kan vara utan när jag tränar är musik. La in en massa nya, bra låtar med högt tempo tidigare idag och det är ju så peppande att springa med bra musik i öronen. Kanske ska lägga in en lista här på bloggen på vad som spelas när jag tränar, så ni får lite tips. Vad tror ni om det?

När jag kom hem gjorde jag en god smoothie. När jag och min fina träffades drack vi alltid det, kom jag på nu när jag skrev det. Hihi. Dagens gjorde jag på yoghurt, kiwi och banan. Supergod!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag tar gärna lite musik-inspiration! :) kram

2013-03-25 @ 13:39:07
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0