Ljusa stunder


Att gymma efter några dagars uppehåll var som väntat, helt underbart ♥ Jag älskar känslan när man tränat färdigt. 40 minuter på trappmaskinen och så styrka på det. Den maskinen är så grymt jobbig, det bränner i benen och svetten bara rinner. Precis som det ska vara.


Efter lite mat i magen och en varm dusch så tog jag bilen till Malin där jag spenderat min kväll. Vi har pratat, målat naglarna, druckit kaffe och pratat ännu mer. Precis vad jag behövde just nu. Det är guld värt att ha en vän som alltid förstår, stöttar och finns där. Som man kan säga precis vad som helst till utan att det känns fel. Tack fina du för att du finns.


Nu ska jag alldeles strax krypa i säng, imorgon är en ny dag! Kära farmor och farfar ska komma och hälsa på oss imorgon. Farmor har sytt färdigt gardinen till Elvin's rum, nu ska vi bara fålla upp den. Det kommer bli så bra och hon är så fantastisk som hjälper mig med det.
 
Hoppas ni haft en fin dag! Godnattkramar till er.
Kommentarer
Postat av: mamma/ mormor

Härligt med en sån dag, det är du värd <3

2013-03-20 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0