1 Maj

 
 
Välkommen Maj månad ♥ Jag och Elvin startade dagen med en massa bus medan pappan fick sovmorgon. Jag har blivit så himla morgontrött den senaste tiden, känns som jag fortfarande sover när vi kliver upp. Drack en celsius och blev pigg direkt. Dom är verkligen super, får sån energi direkt jag druckit en sån. Tyvärr är dom väldigt dyra. ICA i stan har 2 stycken för 40 kronor, så ibland lyxar jag till det och köper där.
 
När min fina klivit upp och lilla prinsen tog sin förmiddagsvila så klev jag på löpbandet, efter 40 minuter var jag helt slut på. Jobbigt och svettigt, precis som det ska vara. Träningen har börjat kännas så dryg nu, jag vet inte varför. Jag gruvar mig rent för att byta om och träna. Jag hade ju sån bra period för ett tag sedan, då jag kände mig så stark och motivationen var på topp. Nu är den på botten. Får hoppas att det vänder snart.
 
Hoppas ni får en fin dag och en bra start på den nya månaden. Kramar till er!
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag brukar läsa Dolph Lundgrens träningsbok Fit forever, där kriver han för att hålla motivationen uppe så brukar han ta en träningsfri vecka varannan månad. "Efter några dagar brukar lusten komma tillbaka och man får tid att skapa nya inspirerande träningsupplägg"

Svar: Tack för tipset!
Sara Bäckman

2013-05-01 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0