10 Maj

 

Välkommen fredag
♥ Jag fick mig en sovmorgon imorse, märkte inte ens att mina två hjärtan klev upp. Hihi. Så underbart! När vi ätit frukost och Elvin skulle ta sin förmiddagsvila, passade jag på och tog mig en lång promenad. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är att ha nya uteskor, jag tejpar inte ens fötterna innan jag går ut och skavsåren känns inte ens.
 
Efter lunch gjorde vi stan med Elvin's morbror och mormor. Lillprinsen fick sig ett par stövlar, skor, uteleksaker och vantar av sin fina mormor. Så oerhört tacksam för allt, tack igen. Sedan gick vi in till moster Malin på Lindex, provade ut en overall och ett par galonbyxor som han ska få av dom i tidig födelsedagspresent. Hur underbara människor har inte vi i vår närhet? Nu kan Elvin leka utomhus framöver utan problem, vi älskar er!
 
När vi shoppat färdigt gick vi in på Indo café och fikade. För mig blev det en latté och mjukglass, så gott. Nu är vi hemkomna och alldeles strax ska vi åka till Husbonliden där det bjuds på grillat ikväll. Vilket lyx. Det blir en lugn, mysig fredagkväll med dom finaste som finns. Så bra start på helgen!
 
Hoppas ni haft en fin dag. Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0