11 Maj

 
Hej mitt i lördagen ♥ Jag har blivit förkyld, igår somnade jag inte förrän sent på grund av hosta och imorse vaknade jag upp med halsont. Känner mig tung och slö i kroppen. Inte alls pigg. Typiskt när jag och Malin hade planerat en utekväll ikväll. Vi skulle dricka vin och umgås. Var år och dagar sedan sist så jag kände att det skulle bli kul, men så blev jag såhär dålig. Vi får planera in en helg framöver och ta det när jag blivit piggare.
 
Idag är planerna inte många. Vi hade tänkt fara på tannen och se när min storebror spelar fotbollsmatch men det är så grått ute, regnar till och från. Man blir verkligen deppad när det är sånt här väder. All energi försvinner och man vill bara ligga i sängen hela dagen, kan ju vara mysigt det också dock men roligare om man kan fara och göra något när hela familjen är ledig. Men något ska vi nog kunna hitta på, kanske fara på loppis. Vi får se vad vi tar oss för.
 
Hoppas ni får en fin dag. Kram på er!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0