13 Maj

 
Bästa frukostsällskapet imorse. Min skatt, mitt hjärta, mitt allt ♥
 
 
Imorse gjorde Elvin morgon runt fem, det kändes som att jag fortfarande sov medan vi klev upp. Så trött var jag. Men efter lite lek, blöjbyte och välling så somnade han om i två timmar så nu känner jag mig ganska pigg. Efter två koppar kaffe kanske jag också ska tillägga. Hihi.
 
Just nu är det två traktorer här utanför som håller på att fixa vägen. Elvin såg och hörde dom mitt i leken och han skulle absolut upp till fönstret för att titta. Så fort jag skulle lyfta ned honom därifrån så började han skrika. Pappa's pojke, helt klart
 
 
Dagens planer är inte många. Skönt med såna dagar också. Det är så grått och trist ute, så jag tror vi stannar inne. Kanske tar vi oss en promenad på eftermiddagen om regnet vill hålla sig borta. Hoppas det! Ikväll var det tänkt att jag och Malin skulle följas på Boot Camp, kondition och styrketräning utomhus. Men hon hade kollat fel på sitt schema så hon skulle inte hinna. Känns inte som att jag vill fara dit själv, även om jag skulle vilja övervinna den rädslan. Jag har nog alltid varit sån, vill ha med mig någon jag känner på sådana saker. Kanske jag får någon som följer med mig och kan ta hennes bokning. Annars får vi fara nästa gång.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0