15 Maj

 
Godkväll ♥ Vi har precis klickat hem Elvin's 1 års presenter från Jollyroom. Ett lektält, en stor drake som har 60 stycken lekbollar i magen, en pool att ha ute på gården i sommar, duplo lego och lite små leksaker. Dom har rea på mycket just nu så skynda fynda!
 
Ikväll har vi varit ute på gården, tagit bort alla löv och rensat rabatterna. Elvin fick åka gräsklippare med pappa och han var så nöjd. Jag har börjat fundera lite över vilka blommor vi ska ha på gården och hur det ska se ut. Imorgon ska vi hämta hem blomstervagnen som vi köpt, ska bli spännande att se om den kommer passa in på stället där jag vill ha den.
 
Imorgon på förmiddagen ska jag åka in på jobbet för att göra ett 'prov.' Man måste göra ett test när man ska förlänga sin deligering, vilket jag har lite blandade känslor inför. Tycker att det är jättebra att man visar att man kan, säkerheten är ju viktigast av allt, men samtidigt känns det lite drygt att måsta överbevisa på det sättet att man fortfarande kan ge medicin. Men jag känner nog bara så för att jag blir så fruktansvärt nervös när jag ska göra sånt, i skolan kunde jag gruva mig flera veckor innan prov. Vet inte varför, har nog väldigt höga förväntningar på mig själv. Och nu ska jag dessutom har med vår lilla vilding på jobbet också, hihi. Det blir bra!
 
Min fina har farit iväg med våran bil för att städa och tvätta den. Jag ska göra mig en te kopp och kolla på lite tv innan jag kryper i säng. Hoppas ni haft en fin onsdag! Kram på er
 
 


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0