17 Maj

 
Godmorgon fredag! Elvin har börjat vakna så tidigt nu, igår vaknade han vid fem, idag snett efter sex. Så det är en ganska trött mamma som skriver idag, men jag får egentligen skylla mig själv! Måste lära mig att gå i säng tidigare om kvällarna. Men efter en stor kopp kaffe så ska jag nog vakna ordentligt. 
 
Igår var det helt underbart ute, strålande sol och plusgrader. Vi spenderade hela dagen utomhus, jag lyckades få ordentligt med färg! Så härligt. Vi lekte i sandlådan, gick ner till stranden en sväng och åt mellanmål. Så himla härligt!
 
Det skulle vara sånt här fantastiskt väder några dagar framöver enligt YR. Och det verkar stämma, solen skiner redan så det verkar bli en fin dag idag med. Jag och min fina ska dock till Solberg idag på begravning, så för oss blir det en dag inomhus. En farbror som bodde i Tjäl har gått bort och för mig känns det så overkligt. Sist vi var där ringde han och ville träffa Elvin så mycket. Och han var så pigg då. Livet kan verkligen vända snabbt. Ofattbart. 
 
Elvin's fina moster ska komma hit och vara med honom idag, guld värt! Tack kära du för det du ställer upp. Kommer sakna lillskrutten så mycket, men han kommer ha så mycket roligare hemma än om han skulle följt med. 
 
I helgen jobbar jag, var och gjorde provet igår för att kunna förlänga min deligering och det gick bara fint. Typiskt att det skulle bli rena sommarvärmen och jag måste vara inomhus. Men jag jobbar en delad tur imorgon så förhoppningsvis kan jag ta vara på några soltimmar då.
 
Nu ska jag göra mig klar för dagen! Kram på er 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ika

Så söt han är! :)

Svar: Tack! :)
Sara Bäckman

2013-05-17 @ 21:21:59
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0