20 Maj

 
God eftermiddag ♥ Jobbarhelgen är över och en ny vecka har startat. Det har varit fantastiskt väder hela helgen och även idag, det blåser dock ganska mycket idag men vi har hunnit vara ute en stund iallafall. Elvin har mekat med mormor's cykel och så har vi lekt lite i sandlådan. Och ätit på lite stenar. Man får verkligen vara på hugget när vi är utomhus för lilla prinsen stoppar allting i munnen. Som tur är så har vi städat på gården, så han har inte alltför mycket att välja mellan. Hihi.
 
Den här dagen har varit lugn hitills och fortsätter nog i samma spår. Jag känner mig ganska slö efter att ha jobbat långa pass och värmen gör sitt, man blir så trött av solen även om det är helt underbart. Jag ska försöka städa upp kaoset här hemma på en liten stund och ikväll ska jag fara på gymmet med Malin. Jag har kort där till sista Juni och sedan har dom stängt hela sommaren, så det gäller att passa på.
 
Nu vaknar Elvin från sin vila. Hoppas ni har en fin dag! Kram på er
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0