21 Maj

 
Godmorgon tisdag 
 
Igår när pappan kom hem från jobbet åkte vi direkt in på stan för att göra några ärenden. Vi hämtade ut Elvin's paket från Jollyroom som kommit, handlade mat och så for vi en sväng på Åhléns för att köpa presentpapper. Elvin fick ett par nya solbrillor också, han blev så söt i dom!! Godingen våran. Och när vi kom hem igen slog jag in alla hans paket, kunde inte hålla mig. Nu är det verkligen inte länge kvar till 1 års dagen, det känns overkligt men så kul! Ska bli underbart att få fira honom, se hans reaktion när han får öppna alla paket. Och träffa familj, släkt och vänner! 
 
Dagens planer är att träffa min kusin Sofia och hennes dotter Adell. Sedan skulle min kära storebror komma hit och hjälpa oss med våran dator. Internet funkar inte, så just nu skriver jag från telefonen. Inte det lättaste måste jag säga. Hoppas han hittar felet så vi kan börja använda datorn igen. 
 
Hoppas ni får en fin dag. Kram på er! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0