5 Maj

 
Helgen börjar lida mot sitt slut och våran har varit helt fantastisk ♥ I fredagskväll blev vi bjudna på middag hos mamma, firade pappa's födelsedag och följdes på hans grav. Tände ljus och la dit blommor. Så fint och så viktigt för oss alla. Igår tog vi oss en lång sovmorgon alla tre, så skönt. Gjorde oss klara, packade in oss i bilen och åkte till Malin i Husbonliden. Där lämnade vi våran lilla prins med henne och Marcus, det tog emot så att åka utan honom men han brydde sig inte alls om att vi gick ut genom dörren. Han hade fullt upp med att leka med alla leksaker och busa med Malin. Så skönt att han reagerade så! 
 
Jag och min fina började rulla mot Umeå kring två, när vi kom fram gick vi en sväng på stan och även fast vi inte skulle köpa något så hittade vi lite. Kläder till Elvin, bland annat jeans och skjorta som han ska ha på sig på sin 1 års dag i Juni. Och jag hittade mig ett par vita tygskor.
 
Sedan när vi gått färdigt på stan gick vi på Invito där vi bokat bord. Vi åt trerätters och det var så himla gott! Absolut inte sista gången vi åt där. Jag drack alkoholfritt vin till maten, kändes lite lyxigare än vanligt bubbelvatten och det får också högsta betyg. Vi satt där länge, mådde gott och pratade minnen i massor. Vi har varit med om så himla mycket under våra år tillsammans, jag och min stora kärlek. Blir alldeles pirrig när jag tänker på vad vi två har tillsammans. Inga ord kan beskriva kärleken som jag känner för min Peder.
 
När klockan började närma sig sju gick vi vidare till bion för att se Iron Man 3 i 3D. Jag brukar inte tycka om såna filmer men den var så bra! Vi satt där i biomörkret och höll hand, precis som förut. Jag blev alldeles varm, som nykär på nytt! Underbar känsla. Den här helgen behövde vi verkligen, guld värt att få vara med varandra och hitta på något mysigt. Kan inte tacka min kära bror och hans fina Malin nog för att dom ställde upp och var med Elvin, vi älskar er!
 
Imorse när vi vaknade åkte vi direkt till Husbonliden. Vi båda längtade så otroligt mycket efter honom så vi hann inte ens äta frukost innan vi åkte, hihi. När vi kom dit hade dom precis klivit upp från sängen och Elvin var så glad. Åh vad härligt det var att få krama och pussa på honom igen. Dagen/natten hade gått så himla bra, inte ett endaste gråt. Det känns bra att han känner sig så trygg och att vi kan lämna bort honom ibland utan problem. Han hade haft det så roligt och busat massor med sin morbor och moster.
 
Vi blev bjudna på god frukost och resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. Suttit ute i solen och druckit en god smoothie. Precis som en söndag ska vara! När vi kom hem åt vi middag och sedan klev jag upp på löpbandet, 7,5 kilometer blev det idag. Efter 3 dagars uppehåll från träningen känner jag mig mer motiverad och taggad än någonsin. Ibland behövs såna uppehåll, det gör att man orkar mer.
 
Nu ska vi se på tv och sedan krypa i säng! Kram på er
 
Lillprinsen blev visst en liten pirat över natten hos morbror och moster, hihi. Godingen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0