9 Maj

 
Godmorgon torsdag! Jag la ut en bild på instagram igår och frågade alla mammor om vilka barn ytterkläder som dom tycker är bäst på vår/sommaren. Jag fick så många bra svar och känner mig genast så mycket klokare när det kommer till vad som är bäst och mest praktiskt. 
 
Elvin är så varmblodig och behöver egentligen inte så mycket kläder på sig för att han ska börja svettas, men nu tror jag vi hittat kläder som vi ska testa. En vind/vattentät overall från Lindex. Vi har tänkt köpa en fleece jacka och byxor som han kan ha på sig ifall det är lite kallare ute. Och så galonbyxor också. Det känns som ett bra val. Overaller är så bra, såklart det finns för- och nackdelar med allt men han har alltid haft overaller, både vinter och fleece och det känns bra. Igår när det var så fint ute så kröp han omkring på gården i fleece overallen och det var inte någon hit, så en bättre overall vore super.
 
Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Jag är jättenöjd med Levi's såndär overall från Lindex! :)

2013-05-10 @ 14:00:00
URL: http://fridafjellner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0