Blomstervagn

 
 
Den här fina, charmiga vagnen kommer snart stå på våran gård ♥ Till sommaren ska den fyllas med blommor, det är ju så otroligt fint! Det var precis en sån här jag var ute efter, så jag blev väldigt glad när min barndomsvän's mamma hade den till salu.
 
Den finns ju dock så många olika sätt att fylla den på. Den är ganska stor så jag tror inte att jag kommer plantera jord och sätta blommor i hela, isåfall kommer jag nog köpa ett par större krukor/äldre hinkar och fylla dem med blommor och sätta i. Det kommer nog bli väldigt bra.
 
Jag håller på att längta ihjäl mig efter sommaren. Det ska bli så kul att få göra fint på sin alldeles egna gård! Men först måste vi kratta gården och rensa i rabatterna, det är steg ett. Även om jag skulle vilja hoppa över det och redan har allt annat i tankarna, hihi.
Kommentarer
Postat av: Anonym

JORDGUBBAR!

Svar: Ja kanske det.
Sara Bäckman

2013-05-13 @ 19:20:55
Postat av: L

Köp gamla mjölkkannor och ställ i! :)

Svar: Tack för tipset! :D
Sara Bäckman

2013-05-21 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0