I can I will

 
På förmiddagen invigde jag mina nya träningsskor och tights, äntligen kan jag promenera i ett bra tempo utan att få ont i fötterna. Alla mina tidigare skor har gett mig fruktansvärt med skavsår, har varit tvungen att vända efter halva vägen. Men idag kunde jag gå lite mer än en mil, utan problem. Regnet öste ned men det var riktigt härligt med frisk luft. Så underbart med ett par rejäla skor och dom är ju dessutom riktigt rosa och fina. Hihi.
 
Jag tog tre dagars paus från träningen och det gjorde susen, nu är jag på topp igen. Nu känns det roligt att träna och jag känner mig taggad så fort jag vaknar upp på mornarna. Det är en skön känsla. På måndag ska jag och Malin prova på något som heter Boot Camp här i Lycksele. Kondition och styrketräning utomhus, det känns spännande! Roligt att testa något nytt, lite omväxling från gymmet och löpbandet. Det enda kravet var att man skulle ha viljan att träna och röra på sig, så några höga krav på sig själv behöver man inte ha. Jag är egentligen inte en sån som tycker om att träna i grupp, förr var jag det, men inte nu. Men jag ska ge det en chans! Förhoppningsvis är det något för mig, skönt också att komma iväg lite.
 
Jag funderar på att ta en ny ''form bild'' på mig själv framöver och lägga ut här på bloggen. Det är en lång resa jag gjort, ännu är jag inte i mål, men närmare än såhär har jag aldrig varit. Det är otroligt bra att jag har tagit bilder under resans gång, för jag ser ingen skillnad på mig själv. Tyvärr. Det bara är så. Men det börjar smälta in. Jag är stolt över mig själv.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0