Jobbarhelg

 
Hej på er i värmen ♥ Här är det strålande sol och över 20 grader varmt. Idag jobbar jag till klockan fem och igår jobbade jag en delad tur så under mina lediga timmar blev jag och Malin bjudna på en god lunch hos mamma. Sedan spenderade vi dagen i våra solstolar. Och idag på min lunchrast hann jag ta vara på en soltimme. Har lyckats få så mycket färg. Härligt. 
 
Det är så kul att jobba, älskar verkligen att vara på Skytten. När man varit ifrån det och kommer tillbaka inser man verkligen hur mycket man trivs på jobbet. Alla fina arbetskamrater och charmiga pensionärer. Skulle inte byta ut det mot något annat! 
 
Lillprinsen's farmor är barnvakt idag, guld värt! Det känns alltid så konstigt när någon annan än jag ska vara med honom, när man inte själv har kontrollen. Men jag kommer säkert lära mig att slappna av. Jag vet ju innerst inne att han har det så himla bra. Elvin är verkligen en sån glad liten bebis som kan vara med alla människor. Han tycker inte alls att det är jobbigt när han träffar någon ny. Inte blyg alls. Så himla underbart! Hoppas det håller i sig när han ska börja på dagis. 
 
Nu är rasten slut, hoppas att jag inte smälter bort i dessa varma arbetskläder. Hihi. Kram på er! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0