Mysig kväll med fina människor

 
Godkväll ♥ Vi gjorde en liten spontan tripp till Åsele fram och tillbaka ikväll för att hälsa på Elvin's farmor. Hans fastrar Maggan och Marica kom också dit så vi har haft en mysig kväll tillsammans, fikat gott och umgåtts. Vi kände att det var på tiden att vi åkte dit eftersom dom kommit hit dom senaste gångerna vi setts. Elvin fick på sig pyjamasen där och drack vällingen innan vi åkte hemåt. Han somnade i bilen, vaknade medan jag bar in honom och nu sover han så gott igen. Gruvade mig lite för hur det skulle gå när vi i vanliga fall inte brukar åka bort på kvällen just för att han ska sova vid åtta, men det gick hur bra som helst. Härligt!
 
Nu ska vi lite tv och elda innan vi kryper i säng. Imorgon är planerna att träna och sedan stor städa huset, just nu ser det ut som kaos här hemma trots att jag tycker att jag plockar upp hela tiden. Kan inte förstå hur det kan bli så. Hihi.
 
Godnattkramar till er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0