Sommar & trädgård

 
Jag längtar så mycket till varmare dagar, speciellt nu när det blir första sommaren i vårat alldeles egna hus ♥ Att få göra fint ute på gården, köpa fina blommor och krukor.
 
Vi bor i ett hus på landet och jag har fallit helt för allt som är lantligt, så är jag ute efter lite äldre saker att ha blommor i. Så som trälådor, en träbåt i äldre modell, en trävagn och så vidare. Jag ska hålla utkik och kolla när det är nästa loppis här i stan, där kanske sånt finns.
 
Det ska bli så spännande att se hur gården verkligen ser ut när all snö försvunnit och vi har rensat. Vi har faktiskt aldrig varit hit och sett huset sommartid. Jag är säker på att vi kommer få det helmysigt. Gården blir ju så mycket finare med en massa blommor och annat.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0