Viktigaste människorna i mitt liv

 
Vilken mysig dag vi haft ♥ Malin kom hit strax efter tolv, vi tog med oss en kaffe ut i det underbara vädret och där blev vi kvar i några timmar. Så härligt med sol och värme! Malin hann bli en räka under dagen, hihi. Och jag har också fått massor med färg. Elvin kröp omkring på gården och var så glad över att få leka med alla löv som vi inte hunnit kratta bort, sedan sov han i vagnen i hela två timmar. Skönt att bara kunna sitta ned, slappna av och nästan sova i solstolen. Mer såna här dagar tack, det är ju helt underbart.
 
När klockan började närma sig middagstid så åkte vi in på stan och gjorde lite ärenden. Hämtade bland annat ut mitt paket från Sportamore som kommit, ett par träningsskor och ett par tights. Allt passade perfekt, längtar tills jag får inviga dom imorgon. Köpte hem tacos och medan grabbarna lagade middag så satt vi ute i solen och lyxade till det med alkoholfritt vin. Jag drack inte alls vin förut, men nu har jag börjat tycka att det är jättegott!
 
Ikväll har vi kört runt med några av inbjudningarna till Elvin's 1 års kalas. Vi har även hunnit planera vad som ska bakas och handlas. Och nu sitter vi framför tvn och funderar på att krypa i säng. Är så himla trött efter en massa timmar i solen. Kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0